تاریخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401
کد 182

خدمات تخصصی کلنیک بیمارستان امام ره به مردم را تشریح کرد

مدیردرمانگاه تخصصی بیمارستان خدمات پزشکی و تخصصی دراین درمانگاه را تشریح کرد.
به گزارش وبدا سراب"نسیم ختمی نسب مدیر درمانگاه تخصصی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی سراب"درگفتگوی اختصاصی با خبرنگارما گفت: ارتقاء خدمات سلامت در این مرکزو برخورداری مردم از امکانات تخصصی و پزشکی در اولویت بوده و همه تلاش مجموعه کلنیک تخصصی در این راستاست. 
وی با اشاره به اینکه هم اینک در حوزه خدمات متخصصان، پزشکان متخصص داخلی سه نفر، پوست مو ناخن یک نفرف بیماریهای زنان سه نفر ،متخصصین اطفال دو نفر ،متخصص قلب چهار نفر ،متخصص مغز و اعصاب دونفر، اورولوژی و بیماری‌های کلیوی یک نفر ،گوش حلق بینی یک نفرف متخصص چشم یک نفر، ارتوپدی دو نفر، جراحی عمومی  و سونوگرافی  دو نفر مشغول ارائه خدمات به مراجعان می باشد
به گفته وی در قسمت فوق تخصصی نیز هر با وقت قبلی  خانم دکتر صدیق فوق تخصص گوارشی در درمانگاه بیمارستان امام خمینی پذیرایی بیماران می باشد.
مدیردرمانگاه تخصصی خاطرنشان کرد:در این درمانگاه اکوقلب، تست ورزش آندوسکوپی کولونوسکوپی نوار مغزی سونوگرافی غربالگری تیروئید نوزادان و مشاوره روانشناس وجود دارد و قیمت آن نسبت به موارد مشابه در بخش خصوصی بسیار پایین است.
وی با اشاره به اینکه ات‌دهی بسیار زیاد صورت می‌گیرد یادآور شد شهروندان می توانند با مراجعه از طریق سامانه  شفاداک و یاحضوری  تعیین وقت قبلی کرده  و از خدمات این مرکز استفاده کنند.