تاریخ : سه شنبه 29 شهريور 1401
کد 228

سامانه رزرو مهمانسراهای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور آماده بهره‌برداری

این سامانه در مرحله اول به سامانه کشوری اطلاعات کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی کلیه دانشگاه‌ها و سازمان‌های تابعه متصل و این عزیزان می‌توانند صرفاً با وارد نمودن شماره ملی و تلفن همراه خود به‌راحتی وارد سامانه شده و از خدمات آن بهره‌مند شوند و در مرحله بعدی به‌زودی شاهد اتصال آن به سامانه کارکنان شرکتی نیز خواهیم بود.

دکتر ظفری مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت ضمن اشاره به آماده بهره‌برداری بودن سامانه رزرو مهمانسراهای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور عنوان کرد: این سامانه به آدرس mihmansara.behdasht.gov.ir باهمت همکاران اداره کل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت و پس از سال‌ها انتظار و مطالبه متعدد کارکنان محترم، راه‌اندازی و به‌صورت آنلاین امکان رزرو مهمانسراهای دانشگاه‌ها را برای کارکنان خدوم نظام سلامت کشور فراهم نموده است. این سامانه علاوه بر اینکه به‌عنوان یک خدمت رفاهی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه سفر در میان همکاران محترم و خانواده عزیزشان و نشاط و شادابی آنان گردد، درزمینهٔ توسعه خدمات گردشگری در کشور نیز بسیار مؤثر خواهد بود.

وی در ادامه افزود: این سامانه در مرحله اول به سامانه کشوری اطلاعات کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی کلیه دانشگاه‌ها و سازمان‌های تابعه متصل و این عزیزان می‌توانند صرفاً با وارد نمودن شماره ملی و تلفن همراه خود به‌راحتی وارد سامانه شده و از خدمات آن بهره‌مند شوند و در مرحله بعدی به‌زودی شاهد اتصال آن به سامانه کارکنان شرکتی نیز خواهیم بود.

دکتر ظفری در ادامه خاطرنشان کرد: در این مرحله تعداد ۹ مهمانسرا از ۹ دانشگاه علوم پزشکی در سامانه به‌صورت کامل قابل بهره‌برداری بوده و به‌تدریج با مشارکت سایر دانشگاه‌ها، سایر مهمانسراها و خدمات اقامتی بخش‌های خصوصی کشور مانند هتل‌ها و مراکز بومگردی نیز در دسترس خواهند بود.

مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت در پایان از اختصاص اعتبار بازسازی و بهسازی به دانشگاه‌هایی که اطلاعات اماکن اقامتی خود را در این سامانه بارگذاری نموده‌اند، خبر داد و ابراز امیدواری کرد که کلیه دانشگاه‌ها با معرفی اماکن اقامتی موجود و یا شناسایی ظرفیت‌های بالقوه خود در این خصوص زمینه‌ساز توسعه این سامانه و افزایش رضایتمندی کارکنان در بخش‌های مختلف نظام سلامت گردند.