تاریخ : شنبه 20 اسفند 1401
کد 287

ورود آخرین قطعات دستگاه ام ار ای به سراب

اخرین قطعات دستگاه ام ار ای وارد سراب شد.
دکتر داوودی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در حاشیه ی ورود دستگاه ام ار ای به سراب ضمن تبریک ورود آخرین قطعات ام ار ای به سراب گفت:ارزش ریالی این محموله که جز  آخرین قطعات ام ار ای است 26 میلیارد تومان  و هزینه ی کل دستگاه بالای 56 میلیارد تومان می باشد که از بهترین نوع دستگاه ام ار ای است. 
در ادامه  وی  با تاکید بر نصب و راه اندازی سریع این دستگاه اظهار امیدواری کرد که با راه اندازی این دستگاه مردم عزیز برای درمان به شهر های دیگر مراجعه نکنند و موجب دسترسی آسان تر آنها به خدمات تشخیصی شود.
وی با تشکر از خیران و بیان اینکه حدود سه میلیارد و پانصد میلیون در تهیه این دستگاه کمک کرده اند گفت: در نصب، راه اندازی و  تهیه نواقصات تکمیلی  این دستگاه نیز قول  همکاری و و مساعدت داده اند.
در پایان نیز از کلیه مسئولین دانشکده علوم پزشکی سراب،وزیر محترم بهداشت ،وزارت بهداشت و و کلیه افراد زحمت کش تشکر و قدردانی کردند.
دکتر نادی رئیس دانشکده ی علوم پزشکی سراب نیز با شاره به اینکه به زودی با نصب و راه اندازی دستگاه، بخش ام ار ای آغاز به کار خواهد کرد یادآور شد، دستگاه ماموگرافی نیز آماده نصب و بهره برداری است.