تاریخ : پنجشنبه 25 مهر 1398
کد 61

با حضور اساتید،دانشجویان و کارکنان دانشکده

همایش اربعین رسانه بزرگ عاشورا برگزارشد

دکتر اکبر نادی ،پیاده روی اربعین را بزرگترین رسانه برای معرفی واقعه عاشورا عنوان کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی دانشکده علوم پزشکی سراب،همایش اربعین بزرگترین رسانه عاشورا با حضور استادان،دانشجویان و کارمندان دانشکده علوم پزشکی سراب روز چهارشنبه 23 مهرماه در سالن فرهنگ حوزه معاونتا آموزشی برگزارشد.
دکتر اکبرنادی در این همایش با اشاره به سنت پیاده روی روز اربعین که از قدیم الایام جهت یاداوری واقعه دلخراش عاشورا برگزارمی شود گفت:  این پیاده روی که  با حضور میلیونی شیعیان از اقصی نقاط جهان نمود جهانی یافته است ،بزرگترین فرصت برای معرفی واقعه عاشورا و مظلومیت امام حسین (ع) به جهانیان است و باید از این رسانه حداکثر استفاده را به عمل آورد.
دکتر عباس مجدی معاون دانشجوئی و فرهنگی دانشکده علوم پزشکی سراب از اعزام تعدادی از دانشجویان دانشکده به مراسم عظیم اربعین در کربلای معلی خبرداد و گفت: با آنکه به علت تعداد دانشجویان امکان اعزام کاروان مستقل فراهم نشد اما با این وجود تعدادی از دانشجویان این امکان را یافتند تا در این آئین دینی و مذهبی حضور یابند.
وی از کمک های صندوق رفاه و نیز معاونت دانشجویی فرهنگی وزرات بهداشت و درمان تشکر و قدردانی کرد.
در ادامه همایش به همت بسیج دانشجوئی شهدای گمنام ،کانون قران و عترت و کانون شعر و ادب دانشجویی ،آش نذری در بین شرکت کنندگان توزیع و شعرخوانی در مدح اهل بیت و بیان واقعه عاشورا صورت گرفت.