تاریخ : پنجشنبه 1 شهريور 1397
کد 9

پیام ریاست دانشکده علوم پزشکی سراب به مناسبت روز پزشک و داروساز

دکتر ابهری ریاست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراب به مناسبت روز پزشک و داروساز این روز را تبریک گفت.
به گزارش وبدا سراب،دکتر علیرضا ابهری به مناسبت روز پزشک و داروساز با صدور پیامی نوشت:
یکم شهریور،  تولد بزرگ مرد عرصه علم و اخلاق، شیخ‌الرییس ابوعلی سینا، فرصت مناسبی  است که به مناسبت روز پزشک به جایگاه  و رسالت این حرفه در جامعه نگاهی دوباره بیندازیم. حرفه پزشکی همواره از محبوب‌ترین و محترم‌ترین حرف جامعه بوده، و از جایگاه و منزلت بالای اجتماعی بر خورداراست ؛ و بدون شک این  احترام و اعتماد، حاصل  تلاش ارزشمندبزرگانی است که  دانش و مهارت خود را با تعهد و مسئولیت‌پذیری در قبال جامعه عجین کرده اند.
بی‌تردید، اعتماد، بزرگ‌ترین سرمایه جامعه پزشکی است. ازاین‌رو پزشکان و سایر حرفه مندان حوزه سلامت، باید با اهتمامی افزون، نگران و نگهبان گوهر اعتماد باشند. در این ایام که مردم عزیزمان در معرض تنگناها و تنش‌های ناخواسته و دشمنی‌های نابخردانه و کینه‌توزانه دشمنان قرارگرفته‌اند جامعه فرهیخته پزشکی، در جهت تأمین آرامش و سلامت جامعه با مسئولیت‌پذیری، سلوک متعهدانه و منش نوع‌دوستانه ، درخدمت مردم می باشند.
به‌عنوان خدمتگزار حوزه سلامت ، روز پزشک  و داروساز را به آحاد همکاران در حوزه سلامت به‌ویژه دانشگاهیان عزیز تبریک عرض می‌کنم وقدردان  پزشکان و داروسازان و دیگر سربازان عرصه سلامت  هستم